torsdag 31 januari 2008

Från trasselsudd till hund

När jag skulle gå till jobbet imorse så såg jag en vacker syn på verandan. Det var iskristaller på fönsterrutorna. Det blir så otroligt vackert. Här en iskristall från Indiska.

Jag har satt ett glasprisma i murgrönebågarna. De glittrar så fint när solen ligger på.

På kvällen åkte jag hem till Gunilla. Det var dags för min hund att komma ur den trassliga pälsen...och vilken skillnad det blev. Jag åkte dit med en trasselsudd och fick hem en hund. Här är Fanny med sin valp Clara från hennes andra kull och Willys. Fanny är väldigt ointresserad.


Ännu en lycka...maken har handlat skivor till hallens skrivbord....snaaaaaaaart klart.

2 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Helen!
Hoppas att du mår bra nu efter förkylningen!
Vilken fin bild på stjärnan du visar!
Ska bli intressant att se vad din man fixar för skrivbord åt dig...
Ha en bra helg!
Kram Hanna

Anonym sa...

Vilka goa hundar!