torsdag 24 januari 2008

Spetsar i låda

Vilken dag!!! Nu börjar både barn och personal bli sjuka i förkylning och magsjuka. Jag har pepprat mig med vitpepparkorn och tvättar händerna noga...vill inte bli sjuk. Har så mycket som jag vill hinna med, men, men det är bara att hoppas på att immunförsvaret står emot.
Har gått igenom en till garderob och hittat fina spetsar Jippi!!! Lådan sparades visst när vi plockade ur mormors saker.

Hann dessutom måla lite till nere i källaren innan jag gav upp för kvällen. Det är så himla kul. Just en sådan sak som gör mig glad. Här är min stökiga målar hörna. Nu har ett bord, en stol och en hylla fått lite vitfärg.

2 kommentarer:

mig & alice sa...

Men vilken lycka att hitta spetsarna efter mormor och vilken söt ask sedan. Jadu, rota lite till. Sitter säkert på många skatter du :-).

Kram på dig

Philura sa...

Japp, du ruvar på en hel del skatter, bege dig upp påvinden nu!!!! Du kanske får oanade överraskningar!
Kramis från mig.