onsdag 2 januari 2008

Shopping

Idag fick mormor rå om barnbarnen en stund. Jag drog iväg på en liten shopping tripp och var smakråd för Maria skulle köpa nya glasögon. Det fanns en hel del snygga bågar. Jag kunde inte låta bli att prova åt mig själv också. Jag ser så himla dåligt med mina glasögon att jag nog borde köpa nya.... men det är inte så kul att handla sånt jag måste så....jag handlade några t-shirtar till sonen och ett par jeans åt mig. Det var även rea på Panduro så jag köpte en stämpel till nästa års julkort. Sen gav vi upp och åkte hemåt.

Har dekorerat om lite med min fina glasklocka. Jag köpte en liten guldkotte och ett brunt sammetsband. Psalmboken med danska julpsalmer kommer från Melindas butik.
Ska kolla på kungafamiljen ikväll och sen läsa "Vägen till Jerusalem". Tjohoo

1 kommentar:

sissabo sa...

Hej! Vilken fin bild på huset, ser så stämningsfullt ut! Skönt förresten å få gå å handla utan barn *längtar* .Om du gillar spetsochsnor så ska du kolla in alskarsott.blogspot.com
Kram Jessica