måndag 7 januari 2008

Jobb och hylla

Nu är det slut på lovet. Började jobba idag igen efter ett slött jullov. Maken blev buttrig när jag gäspande berättade för honom (klockan halv 7 imorse ) att jag kunde sova till halv 8 minst för jag började klockan 9. Det var rätt skönt att sätta fart igen fast med lite sovmorgon. Hade planering hela dan. På hemvägen smet jag in och köpte en ny almanacka till klassen och så en liiiten sväng in på Blomsterstugan. Köpte mig en liten söt zinkkruka till en hjärta på tråd och ett gulligt brunt vitprickigt sidenband. Ska matcha ihop det med min lilla söta zink ljusstake och en tavla jag micklat ihop och sätta upp på hyllan jag tvingat maken att sätta upp ovanför sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallåååå där vännen. Varför har du inte berättat att du börjat blogga??

Vad roligt....visst är det beroendeframkallande???

Vi ses någon dag.
Kramisar i massor
Melinda