onsdag 23 januari 2008

Grönt är skönt


När jag åkte till jobbet imorse så fick jag en nästan andaktsfull känsla(och jag är inte särskilt religiös av mig). Himlen fullkomligt sprakade av färger. Jag var tvungen att stanna och ta en bild av skådespelet. Åkte sen lugn och nöjd till jobbet.

Nu när jag varit runt på alla dessa fina vita bloggar så har jag insett en sak...Jag är inte en hel vit fantast :) Jag älskar nämligen grönt. Sen får det naturligtvis helst vara i kombination med enkelt vitt. Jag tog kort på några grönvita kombinationer jag gillar. Min man blev överlycklig eftersom han hejar på Brage. Men den gröna nyansen gillar jag inte!!!!!



Grönt är skönt och jag sover så bra i vårt gröna sovrum.

4 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Åh visst var himlen underbar i morse med det där ljuset..! Fina bilder!
Ja, det passar med grönt ihop med vitt, jag gillar ju vitt och har gärna gröna växter emot det vita :)
Kram
Mia

Philura sa...

Grönt är skönt som man brukar säga...och man sover ju faktiskt bra i ett grönt sovrum...Dumt att ha vitt kanske?

Vanilladreams and humblebees sa...

Ja grönt är fint... grågrönt är min favorit... och så vitt också förstås... och ljust rosa ;)

Mameluckerna har jag på mig! Det är ursnyggt under kjol... dom får sticka fram lite... Jag älskar dom! Kläderna får en sån där romantisk lantlig stil med dom till... det känns yberkvinnligt!

Kramar från Jenny

Hanna i Det stora grå huset sa...

Vilken härlig himmel du fotade!

Håller med om grönt (Nä, jag gillar inte heller Brage-grönt! Hu!)... Det passar fint ihop med vitt, och jag gillar det verkligen på de bilder du visar..
Usch då, du har tagit bort två otäckingar... Usch. Ser inte fram emot nästa besök, även om detta gick över förväntan. fy då. Hoppas man slipper problem med de i överkäken...

had et gott!
Kram