torsdag 14 februari 2008

Suck och alla hjärtansdag

Vi har bredbandshaveri. Kommer inte ut på internet hemma så nu har det varit en seg blogg vecka. Dessutom har jag utvecklingssamtal hela veckan så det är fullt upp. Jag saknar min blogg och alla de bloggar som jag brukar kika in på :) men jag hoppas på bättre tider.



Hoppas alla får en härlig alla hjärtansdag.

Jag fick presenter imorse av mina älsklingar. De är för goa. Kaffe och praliner av mannen och ett egen händigt snurrat halsband av sonen. Tänk vad det kan göra en glad och varm i hjärtat.

5 kommentarer:

mig & alice sa...

Ville bara kika in och ge dig en alla hjärtans dag kram.

Fick du mitt mess förresten?

kramis
Melinda

Hellen sa...

Jag fick ditt mess. Tack och kram på dig.

Hanna i Det stora grå huset sa...

Vad kul med lite uppvaktning! Förstår att du blev glad!

Den nya loppisen ligger i gamla Willys/Hemköps lokaler i Borlänge. De öppnar onsdagen den 20e kl.11.
Annars är ju loppisen i Falun kanon, den ligger bredvid Rusta ungefär. Öppet lördagar 9-14. Men det kanske är lite långt, har fått för mig att du bor i Säter... Då har du ju också Erikshjälpen i Hedemora, öppet ondagar och lördagar... Ja, jag kan typ hela länets loppisar... Tragiskt va... :-)

Lampkjolarna gör du lätt själv om du bara klarar av att sy lite raksöm... Ta ett tygstycke, rektangulärt, fålla kanter, och på överdelen syr du en söm så att du kan få in ett band som du sedan kan dra åt. Du lämnar alltså en kant upptill så att du får lite tyg som står upp där ovanför band-sömmen... Är du med? Det är busenkelt hur som helst. Måtta efter vilken lampskärm du ska ha till... Inte så bra på att ge en bra beskrivning. Jag skulle inte kunna jobba som lärare..

Ha en bra helg! Kram Hanna

Unknown sa...

Kram på dig på alla hjärtans dag!! Önskar dig en underbar dag!! Många kramar Malin

Helena Sjögren sa...

Första titten på din sida , hit kommer jag att komma tillbaka.
Förstår att du har det hektiskt i samtals tider. har själv varit Förskollärare så jag vet. Ha det / Helena