onsdag 12 maj 2010

Delmål ska belönas

Det har varit en väldigt intensiv vår så jag har varit väldigt osynlig på bloggen. Men det har i alla fall hänt en del här hemma. Tvättstugan är strax färdig och det känns fantastiskt skönt. Ute i trädgården börjar en del projekt att ta form. Jag var faktiskt ute rätt tidig och hackade bort snö och is till och med. Allt för att komma åt växthus och landet. Nu växer det små plantor av diverse slag som snart ska planteras ut.

Förutom detta så har jag nått en bit på vägen till mitt mål. Tyckte själv att det behövdes en liten uppmuntran :) så jag belönade mig idag med dessa fina Calou clogs.
Köpte dem på Blomsterstugan i Hedemora. De hade fått in flera fina färger och modeller. Gillade dessa mest men blev bra sugen på ett par lila mmmm. De är helt underbara att gå i. Det blir bra att ha till sommarens fester och bröllop.

Avslutar med en bild på helt ljuvliga penséer som jag köpte på Hildéns handelsträdgård i Hedemora.


Trevlig långhelg! Kram Helen

Inga kommentarer: